close
真係唔明做咩無LALA要升我做組長LOR~!
咩都冇做過,
咩都唔理都可以升職???
咩道理????
升職D人工又唔升咁即係想點先???
煩到死,
你唔升我,
我都仲可以話返就返,
唔想返就放假,比少D班,
宜加咁樣,
我係返好定唔返到呢?
關我咩事喎~~
你要升就升姑姑咪得LOR,
我升唔升認真都無所謂,
根本就係得個名,
咩都唔洗我做GE,
咁你升我泥做咩?
頂位??
你唔好出通告咪好LOR....
咁就無人知LA,
不過關2仍然係姑姑最大!~~~~
有咩事唔好穩我,
我唔係負責人~
===========================================

認真唔仲意人地D風涼口~!
尤其係我MAMA個個態度,
真心火~!
===========================================

arrow
arrow
    全站熱搜

    Ying Ieng 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()